Yeni Hasta Odası sistemimize hoşgeldiniz. Dün sorulan sorular aynı şekilde "Sorular" bağlantısında bulunmaktadır. Listeden sorunuzu bulabilirsiniz.

Sevgili hastalarım/okuyucularım: İşlerimin yoğunluğu nedeni ile sorularınıza her gün saat 13-14 de cevap yazacağım.

Her gün için bir saatlik süremi size ayırdım. Saat 17 den önce "soruma cevap geldi mi gelmedi mi?" diye siteye girmenize gerek yoktur. Bu durum için lütfen anlayış gösterin ve kusura bakmayın.

214 gösterim
Selamlar hocam. Ben 4-5 gündür testis torbamın sol tarafında sürekli olmayan (morfin verilmiş gibi) bir uyuşukluk gözlemliyorum. 5-6 ay önce belsoğukluğuna yakalanmıştım ilaç tedavisi gördüm ve şikayatlerim bitince geçtiğini düşünmüştüm ama 1 aydır penisimde yeniden yanma başladı ve 1 haftadır önceki ilaçlarımı kullanmaya başladım. Ayrıca testislerimin yanında yağ bezecikleri gibi oluşumlar da var. Şikayetlerimin sebebi ne olabilir hocam? Teşekkür ediyorum.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

1 Cevapla

Geçmiş olsun 
Testise giden sinirlerde bir hastalık olmalı. Belkide sinirler iltihaplanmıştır. 
Bir uroloji uzmanına gitmenizi tavsiye edeceğim. Gittiğinizde yağ bezecikleirnide gösterisiniz. 
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim. 

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Siz zaman kaybetmeyin ve yorulmayın diye sistemde üyelik kısmı aktif değildir.

Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

Tüm Eski Soru Cevapları Görmek İçin Tıklayın (118.000 Soru-Cevap)

86,485 soru

86,504 cevap

...