Yeni Hasta Odası sistemimize hoşgeldiniz. Dün sorulan sorular aynı şekilde "Sorular" bağlantısında bulunmaktadır. Listeden sorunuzu bulabilirsiniz.

Sevgili hastalarım/okuyucularım: İşlerimin yoğunluğu nedeni ile sorularınıza her gün saat 13-14 de cevap yazacağım.

Her gün için bir saatlik süremi size ayırdım. Saat 17 den önce "soruma cevap geldi mi gelmedi mi?" diye siteye girmenize gerek yoktur. Bu durum için lütfen anlayış gösterin ve kusura bakmayın.

23 gösterim
Hocam penisimde ve testislerimde ateşlenme hissediyorum sizce neyin belirtisi olabilir? demiştim sizde kendini çok dinleyen hastalarda veya b vitamini eksikliğinde olabilir demiştiniz bende zamanla geçermi merak ettim hocam
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
B vitamini eksikliğinde oluyorsa bu vitamini kullanmak lazım.
Ama kendinizi çok dinliyorsanız ki böyle, dikkatinizi başka yöne çevirmeniz, başka şeylere meşgul olmayla ve kendinize dert etmemeyle zamanla geçer.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Siz zaman kaybetmeyin ve yorulmayın diye sistemde üyelik kısmı aktif değildir.

Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

Tüm Eski Soru Cevapları Görmek İçin Tıklayın (118.000 Soru-Cevap)

87,617 soru

87,633 cevap

...