Yeni Hasta Odası sistemimize hoşgeldiniz. Dün sorulan sorular aynı şekilde "Sorular" bağlantısında bulunmaktadır. Listeden sorunuzu bulabilirsiniz.

Sevgili hastalarım/okuyucularım: İşlerimin yoğunluğu nedeni ile sorularınıza her gün saat 13-14 de cevap yazacağım.

Her gün için bir saatlik süremi size ayırdım. Saat 17 den önce "soruma cevap geldi mi gelmedi mi?" diye siteye girmenize gerek yoktur. Bu durum için lütfen anlayış gösterin ve kusura bakmayın.

17 gösterim
merhaba yaklaşık 2 ay önce prostatit teşhisi konmuştu ve monodoks kullanmıştım. şu sıralarda sinüzit yüzünden levonat kullandım. levonat kullanmaya başlamadan önce testisimde yok denecek kadar küçük bir çıkıntı vardı ve o gitti. ilacı iki hafta kullandım ve artık sinüzit tedavim bitti yalnız son birkaç gündür ilacı aldıktan sonra ağrılar oluyordu.
eskiden şişliğin olduğu yere şimdi temas ettiğimde herhangi birşey olmamasına rağmen bir rahatsızlık hissediyorum. tekrar kontrole gitmelimiyim ?
Dr. Ali HATAY CEVAP:
image
Öncelikle Geçmiş olsun;
Sizde epididiym başı iltihabı olabilir. Kullandığınız ilaç oraya da iyi gelmiş.
Geçmiş. Ara sıra olan ağrılara kulak asmayın. Üşütmeyin, ağır kaldırmayın.
Tekrar şişlik olursa doktora gidersiniz.
Allah'tan Sağlık, Şifa ve Afiyetler dilerim.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

Hasta Odası Nedir?

- Hasta Odası, Üroloji hakkında online olarak yardım alabileceğiniz soru cevap sistemidir.

Nasıl soru sorulur öğrenmek için lütfen okuyun

- Siz zaman kaybetmeyin ve yorulmayın diye sistemde üyelik kısmı aktif değildir.

Sorularınıza sadece

Op. Dr. Ali Hatay

cevap vermektedir.

Tüm Eski Soru Cevapları Görmek İçin Tıklayın (118.000 Soru-Cevap)

86,468 soru

86,487 cevap

...